Friday, November 18, 2011

RAGAM KAWAN

Salam semua ...

I came across an article about friendship today... it's a blessing to have friends who cares and respects each other ... tapi, through experience, kawan yang ikhlas sebenarnya tak ramai ... yang bermuka-muka ramai lah di dunia ini ... paling menyedihkan adalah mereka yang suka "menikam dari belakang"... sabor je lahh ...

Adakalanya, bila kita buat dunno je, kita akan dikatakan sebagai seorang yang "SOMBONG" ... bila kita terlalu ramah pulak, kepala kita yang dipijak ... hmmmm ... susah jugak kann ... ibarat tak campur orang pun kena kata dan kalau bercampur pulak, lagi ganda lah kena kata ... huk huk huk ...



 Namun, aku bersyukur & berterima kasih kepada mereka yang sudi menjadikan aku sebagai kawan ... pada aku, berkawan lah dengan niat kerana Allah S.W.T .... kerana, kita semua cuma manusia biasa ... takde magic pun ... yang ada cuma hati dan perasaan ...

Peringatan buat diri sendiri je ni .... hu hu hu ... emo pulak petang2 ni ....


Till then, tata ...

3 comments:

  1. Betul tu kak as... walaupun berkawan ramai tapi selalu cakap belakang wat pe..berkawan perlu ada perasaan kasih dan sayang terhadap kawan walaupun dia susah ataupun senang...

    ReplyDelete
  2. betul tu ann.. saya sangat setuju dengan awak..

    ReplyDelete
  3. susah nak mencari kawan yg betul2 ikhlas sekarang ni!! yg penting berhati2 bila berkawan...

    ReplyDelete